V pripravovanej hre Deus Ex: Mankind Divided autori plánujú dať hráčom viac možností, ako sa vysporiadať s bossmi. Jednou z nich má byť konverzácia. Podľa gameplay režiséra Patricka Fortiera má byť konverzácia jednou z ciest, ako podporiť všetky herné štýly. V rozhovore pre posledné číslo OXM Fortier povedal, že bossovia v Mankind Divided majú byť teraz viac vyvážený a konverzácie poskytnú hráčom "rozdielny spôsob riešenia" vzniknutej situácie. "V Human Revolution bossovia vždy zomreli v cut scénach, pretože to tak bolo navrhnuté. Nemali ste žiadnu možnosť voľby. Napravili sme to až v DLC Missing Link a bude to tak aj v tejto hre," dodal Mary DeMarle. Eidos Montreal už pri ohlásení hry prezradil, že plánujú návrat možnosti tichej likvidácie bossov, podľa vzoru pôvodného Deus Ex. V hre budú teda tri možnosti, ako sa vysporiadať s bossom - súboj, konverzácia alebo tichý postup. Každá možnosť nejakým spôsobom ovplyvní ďalší vývoj príbehu. Deus Ex: Mankind Divided sa pripravuje na PC, PS4 a Xbox One. Vyjde v prvej polovici roku 2016. E3 2015 gameplay demo