Pridané Recenzia: Resident Evil 2

Diskusiu 'Novinky' začal Maroš Šimurda, 6 Feb 2019.

  1. Maroš Šimurda

    Maroš Šimurda
    Expand Collapse
    Moderator
    Člen Vedenia Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    29 Máj 2010
    Príspevkov:
    2 913
    Páči sa:
    4 976
    re (3).jpg
    Fanúšikovia série Resident Evil si už dlhé roky lámu hlavu nad jedinou otázkou. Ktorý je vlastne najlepší diel série? Je to legendárna dvojka, ktorá znamenala veľký pokrok oproti pôvodnej hre, alebo je to nemenej kultová štvorka, ktorá celej sérií zmenila perspektívu. Dnes už poznáme definitívnu odpoveď. Najlepším dielom je plnohodnotný remake Resident Evil 2, ktorý kombinuje to najlepšie z oboch spomínaných častí.

    Ak to s hraním myslíte aspoň trošku vážne, určite vám značku Resident Evil netreba predstavovať. Prvý diel prakticky definoval samostatný žáner "survival horor" a spopulárnil nemŕtvych zombíkov aj medzi širokou verejnosťou. Resident Evil zaznamenal medzi hráčmi veľký úspech a pokračovanie na seba nenechalo dlho čakať, pričom dvojka prekonala všetky očakávania. Príbeh začínajúceho policajta a sestry hlavného hrdinu z prvej časti ponúkol okrem nových postáv aj viacero herných scenárov, zaujímavejšie prostredia, nové monštrá na čele s ikonickým Lickerom a množstvo odomykateľných bonusov. Niet preto divu, že je RE2 dodnes mnohými považovaný za najlepší diel série. To isté však platí aj o štvrtej časti, ktorá sériu doslova preniesla do nového rozmeru.O tej tu ale dnes reč nebude. Podstatné je, ako je možné, že sa presne po dvadsiatich rokoch od vydania RE2 znovu vydávame do mestečka Raccoon City zamoreného T- vírusom. Svojim spôsobom za to môže konzola Gamecube, na ktorej sa objavil výborný remake Resident Evil. Nové spracovanie legendy zaujalo natoľko, že sa hra neskôr objavila aj na ďalších platformách a zahrať si ju môžeme dokonca aj na PS4. A práve kvalita tohto remaku vyvolala u hráčov myšlienku, že podobné nové spracovanie by si zaslúžil aj RE2. Capcom želania hráčov vyslyšal a presne na okrúhle výročie značky nám naservíroval návrat legendy.

    RESIDENT EVIL 2_20190128111226.jpg

    Jednoznačne označiť aktuálny Resident Evil 2 však nie je také jednoduché. V dnešnej dobe sú populárne takzvané remastre. Ide o staršiu hru, napríklad ešte z predchádzajúcej generácie konzol, prevedenej do vyššieho rozlíšenia bez väčších zmien. O niečo vzácnejší je remake, čo je starší titul nanovo upravený tak, aby spĺňal dnešné kritéria. Remake používa nový engine a z aktuálnych môžeme spomenúť napríklad trilógiu Spyro. V úvode som spomenul, že aj práve vydaný RE2 je takýto remake. To však nie je úplne pravda. V skutočnosti je to niečo viac. Svojim spôsobom sa dá povedať, že ide o nové spracovanie kultovej hry, ktoré zachováva rovnaké princípy a hodnoty, na ktorých stál originál, no zároveň z neho ide dojem, že je to moderný titul dnešnej doby. Pochopiteľne narážam na prechod od izometrického pohľadu a statických kamier do plne trojrozmerného sveta. S tým súvisí jednak pohľad kamery, ktorú máte tentokrát plne pod kontrolou a upravené ovládanie prispôsobené dnešným štandardom.

    RESIDENT EVIL 2_20190128141135.jpg

    Ešte skôr, ako sa ale pozrieme na novinky, respektíve zmeny v novom Resident Evil, pozrieme sa v rýchlosti na to, čo ostalo nezmenené. Základ hry, ako aj príbeh totiž ostáva rovnaký. Sledujeme osudy mladého policajta Leona Kennedyho, ktorý by si zaslúžil ocenenie za najhorší prvý deň v práci a Claire Redfield, ktorá sa vydáva hľadať svojho brata Chrisa. Ich osudy sa vzájomne pretnú cestou do Raccoon City, kde už medzičasom vypukla zombie apokalypsa, pričom ich prvé kroky vedú k miestnej policajnej stanici. Tam začína boj o holý život, pri ktorom bude zohrávať rolu nedostatok nábojov, zbieranie liečivých bylín, riešenie hádaniek a odhaľovanie veľkého tajomstva pôvodne farmaceutickejspoločnosti. Na tomto mieste musím hneď spomenúť prvé veľké plus, ktorým ma RE2 potešil. Aj nové spracovanie sa verne drží konceptu pôvodnej hry a skutočne stále ide o poctivý survival horor. To znamená, že ide o návrat ku koreňom a nejde o akčný masaker s nezastaviteľnými hrdinami. Nábojov (ako aj liečivých predmetov) je málo, stále si treba dobre premyslieť, v ktorej situácií vystreliť a kde radšej zobrať nohy na ramená. Pred vydaním som sa predsa len trochu obával, aby sa nové spracovanie nevydalo viac akčnejším smerom, ako tomu bolo napríklad v RE5. Moje obavy sa našťastie nepotvrdili a zato patrí štúdiu pochvala.

    RESIDENT EVIL 2_20190128152138.jpg

    Tu však podobnosti s originálom v podstate končia. Ak si myslíte, že pôvodnú hru dobre poznáte a toto nové spracovanie vám nemá čo ponúknuť, ste na omyle. O novej kamere a ovládaní už reč bola. Už to by bol podľa môjho názoru dostatočný dôvod na vyskúšanie aktuálneho spracovania, rozdielov je však viac. Ďalšou výraznou zmenou je prepracovaná mapa jednotlivých oblastí a riešenie hádaniek, čiže puzzlov. V zásade sa moderný RE2 odohráva v rovnakých priestoroch, ako pred dvadsiatimi rokmi originál. Máme tu policajnú stanicu, stoky, alebo samotné laboratóriá spoločnosti Umbrella. Rozdiel je v tom, že mapy sú rozšírené o nové miestnosti, chodby, skratky a podobne. Na niektorých miestach spoznáte známe priestory (napríklad kultová vstupná hala), no aj tie budú vďaka novej perspektíve pôsobiť sviežo a čo je podstatné - zavedú vás aj do úplne neznámych lokalít. To isté platí aj o hádankách. Ich princíp je rovnaký (napríklad nájsť tri emblémy), no riešenie je úplne iné (dôležité predmety sa získavajú inak a sú na iných miestach). V podstate sa dá povedať, že vaše znalosti pôvodnej hry vám budú nanič. Čo je svojím spôsobom ďalší dôvod pre zahratie. Tieto spomínané zmeny (kamera, prepracovaná mapa a puzzle) patria medzi najzásadnejšie, no počas hrania som sa stretol aj s niekoľkými ďalšími, o niečo menej výraznými rozdielmi, ktoré ale rozhodne stoja za zmienku. Hlavne z toho dôvodu, že prinášajú do hry nové prvky, bez ktorých by sa už dnešné hry nezaobišli. Doba predsa len pokročila a dnešní hráči sú už zvyknutí na iné štandardy, ako pred rokmi. Dôležitým prvkom celej série je zbieranie rôznych predmetov a následný manažment inventára. To samozrejme platí aj v novom spracovaní. Počas hrania budete získavať nové zbrane, dôležité sú pochopiteľne náboje, no rovnako aj liečivé byliny a potrebné príbehové predmety na riešenie hádaniek. Leon (prípadne Claire) ale unesie len obmedzený počet predmetov, takže je potrebné dobre zvážiť, čo vezmete so sebou a čo si zatiaľ odložíte v zdieľaných truhliciach. Novinkou je, že tentokrát si môžete kapacitu inventára vylepšiť špeciálnymi ľadvinkami. Poteší aj vylepšovanie zbraní, k jednotlivým kúskom môžete nájsť upgrady, ktoré vylepšia ich presnosť, kapacitu atď.

    RESIDENT EVIL 2_20190128171506.jpg

    Jedným z ikonických prvkov série, je ukladanie pozície prostredníctvom písacieho stroja. Bolo by samozrejme nemysliteľné, ak by RE2 stratil tento kultový poznávací znak, no aj v tejto oblasti došlo k menším úpravám. Ukladať síce stále môžete len pri písacom stroji, no na normálnej obtiažnosti už nepotrebujete atramentové pásky. Toto zjednodušenie je určené hlavne nováčikom, ktorých zároveň potešia aj automatické záchytné body na dôležitých miestach. Z remakeu prvého dielu sa vrátili aj obranné predmety (nože, granáty), slúžiace na odrazenie dotieravých nepriateľov, ktorí sa vám chystajú zahryznúť do krku. Ale aby nedošlo k omylu, nový Resident Evil 2 rozhodne nie je jednoduchá hra aj napriek všetkým spomínaným zjednodušeniam. Napríklad dvere, ktoré slúžili ako nahrávacie obrazovky zároveň poskytovali ochranu pred infikovanými. To už ale neplatí a ani pre bežného zombíka nepredstavujú prekážku. Navyše je tu prítomnosť tzv. Hardcore režimu, určeného pre skúsenejších hráčov. Okrem toho, že nábojov bude ešte menej, že nepriatelia vydržia viac a sú celkovo nebezpečnejší, už musíte hľadať aj atramentové pásky.

    RESIDENT EVIL 2_20190129145647.jpg

    Hlavnou zmenou a tak povediac najväčším pokrokom je ale samozrejme grafické spracovanie. Resident Evil 2 beží na technológií RE engine (prvýkrát použitý v RE7) a vyzerá jednoducho nádherne. Je síce pravda, že nie všetky textúry patria medzi najdetailnejšie, to ale vynahradzuje špičkové nasvietenie, shadere a špeciálne časticové efekty. Rovnako kvalitné sú aj modely postáv, vrátane mimiky. Grafickému spracovaniu prakticky nemám čo vytknúť, v prípade PS4 Pro verzie sa hra dokonca drží na plynulých 60 snímkach za sekundu. Absolútne nič nemôžem vytknúť ani zvukovej stránke, ktorá rovnako zaznamenala výrazný posun v kvalite. Audio jednoznačne pomáha budovať skvelú atmosféru a počas hrania odporúčam použiť headset. Keď som už pri technickom spracovaní, spomeniem hneď aj výbornú stabilitu hry. Ani raz sa mi nestalo, že by mi hra spadla, nepostrehol som ani žiadne glitche, či iné podobné nedostatky. Skrátka môžem povedať, že ResidentEvil 2 je ukážkový príklad toho, v akom stave by sa mal dnešný vysoko rozpočtový titul dostať na trh.

    RESIDENT EVIL 2_20190129194716.jpg

    Resident Evil 2 je v dnešnej dobe rovnako výrazný titul, ako pred rokmi. Hlavne kvôli všetkým spomínaným zmenám a vylepšeniam, pričom pre každého fanúšika hororu a zombie žánru je to doslova povinnosť. Vlaste som si počas testovania sám vravel, čo by som mohol hre vytknúť. Nič konkrétne mi totiž nenapadlo. Neskôr, po opakovaných prejdeniach mi ale predsa len pár vecí začalo trochu vadiť. V prvom rade by som spomenul, že zombíci už aj na bežnej obtiažnosti vydržia zbytočne veľa. Nemám nič proti náročným hrám, ale 5 - 6 rán do hlavy pre definitívne skolenie bežného hnijúceho civilistu je už podľa mňa mierne prehnané.Osobne by som si vedel predstaviť aj lepšie pohybové možnosti pre Leona / Claire. RE séria je síce známa ťažkopádnym ovládaním a chápem, že sa autori pokúsili tento aspekt preniesť aj do novej verzie. No aj tak by som bol vďačný za určitú formu úskoku, respektíve dodge mechanizmu. Hlavne pri súbojoch s lickermi a psiskami si budete želať, aby sa Leon naučil uskočiť do strany. Mimochodom, keď som už spomenul lickera, tak v pôvodnej verzii bola táto legendárna beštia predstavená parádnou animáciou. V tej aktuálnej sa však len tak objaví na scéne, bez výrazného predstavenia. A subjektívne ma mierne sklamal aj súboj s obrovským krokodílom. Na tento zápas som bol zvedavý asi najviac, no jeho spracovanie mohlo byť o niečo kvalitnejšie.

    RESIDENT EVIL 2_20190129150213.jpg

    V poslednom rade by som spomenul, že autori mohli do hry pridať aspoň pár nových prostredí. Keď sa nad tým človek zamyslí, RE2 v podstate nie je dlhá hra. Nehovorím teraz o speedrune, teda o rýchlom prebehnutí na koniec. Pri bežnom hraní trvá prejdenie zhruba deväť hodín, čo nie je na čisto SP hru bez multiplayeru úplne ideálne. Myslím, že aspoň jedna nová oblasť (cintorín, márnica,...) by hre neuškodila. Ale zas aby som bol spravodlivý, jedno prejdenie rozhodne neznamená koniec hry. Kampaň za Leona vystrieda príbeh Claire, ktorý sa od prvého scenára mierne líši v niekoľkých aspektoch. Claire má napríklad prístup k iným zbraniam a stretne iné NPC postavy. Zatiaľ čo Leon spozná svoju femme fatale Adu Wong, Claire zachráni malé dievčatko Sherry. Po dokončení oboch základných scenárov sa navyše odomknú B varianty, ktoré sú tiež trochu odlišné a navyše ich prejdením sa konečne odomkne skutočný koniec, plus nový herný režim. 4th Survivor je špeciálny režim, v ktorom pod kontrolu dostanete agenta Hunka. Dokončením tohto módu získate prístup k zatiaľ poslednému bonusu, s kockou Tofu. Je milé, že tento šialený nápad z pôvodnej hry autori preniesli aj do moderného spracovania.

    RESIDENT EVIL 2_20190128191711.jpg

    Zámerne som povedal zatiaľ poslednému, pretože Capcom plánuje RE2 podporovať aj po vydaní a už teraz pripravuje dodatočný obsah. Hneď prvé rozšírenie je nazvané Ghost Survivors a dostupné by malo byť už pätnásteho februára. Rozšírenie ponúkne hráčom možnosť zažiť "čo ak" príbeh v koži troch preživších - majiteľa obchodu so zbraňami, starostovej dcéry a vojaka. Všetky DLC majú byť navyše bezplatné, čo si tiež zaslúži pochvalu. Je to síce smutné, že v dnešnej dobe sa chváli niečo, čo by malo byť samozrejmosťou, ale žiaľ žijeme v dobe mikrotransakcií.


    Klady:
    :+: Ukážkový remake
    :+: Atmosféra
    :+: Hádanky
    :+: Technické spracovanie a optimalizácia

    Zápory:
    :-: Zombies majú tvrdé lebky
    :-: Prijal by som "dodge" mechaniku
    :-: Hre sa len ťažko niečo vytýka


    Verdikt
    Resident Evil 2 je výnimočný projekt. Kultovú klasiku sa podarilo preniesť do moderného štýlu a vďaka novému vizuálnemu spracovaniu a vylepšeným herným mechanikám je teraz ešte lepšia ako predtým. Je to doslova ukážkový príklad toho, ako by mal vyzerať plnohodnotný remake známej hry. Je to povinnosť pre fanúšikov série, hororového žánru, ale aj nových hráčov, ktorí sa doteraz sérií RE vyhýbali. Jednoducho povedané - prvý "must have" titul roka.



    Záverečné hodnotenie: 9 / 10

    Za poskytnutie hry na recenziu ďakujeme spoločnosti Cenega.
     
  2. .xXJavisXx.

    .xXJavisXx.
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    30 Jan 2015
    Príspevkov:
    1 310
    Páči sa:
    941
    Skusal som demo a dost som bol posrany vkuse nemam rad tieto "smiesne zombie oldschool horory" ako bola stara RE seria ale tohto som sa fakt bal. To bambave ovladanie. Skoro nesmrtelny zombici (kks tolko ran a furt potom vstane) ten pocit bezmocnosti. Sice som nestihol skusit brokovnicu ale dufam ze to s nou nie je lahke uz potom. Urcite vo vypredaji alebo ked bude v plusku. V plnej cene ale isto nie.
     
    Maroš Šimurda a Simo sa to páči.
  3. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Ja som sa prave v deme az tak nebal a uplne paradne sa to ovladalo. Na PS4 Pro krasnych 60fps, vsetko plynule. Hra prejdena 7x po sebe a splatinovana. Urcite treba zahrat.
     
    Chris558, PatresX a Maroš Šimurda sa to páči.
  4. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Po tejto hre som potom skusal Anthem demo a bolo mi zle z toho ako ta hra “seka” ... trhany pohyb uz len pri otacani kamery a prepady fps pod 30. RE2 fakt paradny gameplay.
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  5. Lukáš Lehocký

    Lukáš Lehocký
    Expand Collapse
    Administrator
    Člen Vedenia Administrator Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    2 Máj 2010
    Príspevkov:
    7 398
    Páči sa:
    10 952
    Ako remake na úrovni o tom niet pochýb. Ale fakt tam chýba nejaký dodge únik alebo niečo podobné, pretože súboje so psami, lickermi alebo aj Tyrantom sú dosť na nervy.
     
    Achilless2012 a Maroš Šimurda sa to páči.
  6. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Ked sa potrebujete rychlo otocit dozadu tak lavy analog tuknut dole a 2x stlacit O. Niekedy to pomaha.
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  7. EviL

    EviL
    Expand Collapse
    Herný guru

    Registroval sa:
    2 Mar 2012
    Príspevkov:
    857
    Páči sa:
    626
    Ako ste odomkli infinity ammo treba to dat za 2 hodky na standart alebo stacci aj asist na hardcore sa nechystam musim sa este naucit na spamet kde je co ale musim.uznat ze 2hy run ked si date tak kombinacie na tie male safe su odlisnea ja som si to poctivo zapisoval a bolo minto na nic teraz zbieram tych racoonov malich a ked mi obcas mr x dviha tlak ale toho blba staci flashnut pripadne pockat kym si udrie ja som s hrou max spoko
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  8. Maroš Šimurda

    Maroš Šimurda
    Expand Collapse
    Moderator
    Člen Vedenia Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    29 Máj 2010
    Príspevkov:
    2 913
    Páči sa:
    4 976
    na nekonecnu municiu je potrebny speedrun na standart obtiaznosti ... na tej asistencnej sa to zial nerata :)
     
    ati360 sa to páči.
  9. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Na Standard za 3:30 hod, alebo 3:00 podla toho aky scenar ides. Pokial ten prvy, je to jedno ci za Claire alebo Leona tak to musis prejst na Normal pod 3:30 a ziskas neobmedzenu pistol. Keby sa rozhodnes hrat 2nd Run za Claire alebo Leona, tak musis to prejst pod 3:00. Za vsetkych racoonov ziskas neobmedzeny nozik.

    A hej v 2nd run su niektore hadanky odlisne, cize zapisuj aj tie. Ale keby ides prvy scenar druhykrat, tak sa ti tie prve zapisane kombinacie zidu, lebo funguje za Claire aj za Leona. V 2nd run zase pouzijes tie druhe kombinacie pri oboch postavach.
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  10. Lukáš Lehocký

    Lukáš Lehocký
    Expand Collapse
    Administrator
    Člen Vedenia Administrator Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    2 Máj 2010
    Príspevkov:
    7 398
    Páči sa:
    10 952
    Na Hardcore som to dal včera za 3:40, takže ešte trochu zrýchliť dá sa to. Dosť mi pomohol ten infinity nožík za Raccoonov, vždy keď zdochliak padne tak to trošku rozporcujem. Šetrí to muníciu na Mr.X a boss fighty.
     
  11. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Na Hardocre su tie casy ale ine :) tam to je tusim 2:30 a 2:00 na S rank. Ja som to presiel na Hardcore s tym ze som komplet vsetko vyzbieral a kazdeho zabil za 4:00. Vsetko som daval do bedne a pri sebe som mal len tu neobmedzenu pistol. Potom som si na bossov z bedne bral lepsie zbrane. Mal som toho velmi vela :D ... na S rank pri Hardcore som sa radsej ani nesnazil :D ... na Standard som dal speedrun nieco malo pod 2 hod za Claire (1:54 alebo nejak tak).
     
    Maroš Šimurda a EviL sa to páči.
  12. EviL

    EviL
    Expand Collapse
    Herný guru

    Registroval sa:
    2 Mar 2012
    Príspevkov:
    857
    Páči sa:
    626
    hosi este sa spytam na jednu vec ked to chcem streamovat na yotube tak mi to stale pise ze som v zablokovanej scene streamuje len zvuk neviete poradit co stym ??
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  13. Lukáš Lehocký

    Lukáš Lehocký
    Expand Collapse
    Administrator
    Člen Vedenia Administrator Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    2 Máj 2010
    Príspevkov:
    7 398
    Páči sa:
    10 952
    Neviem, mne to nechce robiť videá, stále mi píše, že som v zablokovanej scéne, je to celé nejaké divné.

    EDIT: Teraz som našiel na nete, že treba vypnúť HDR a potom to pôjde.
     
    #13 Lukáš Lehocký, 6 Feb 2019
    Naposledy upravil: 7 Feb 2019
    Maroš Šimurda sa to páči.
  14. EviL

    EviL
    Expand Collapse
    Herný guru

    Registroval sa:
    2 Mar 2012
    Príspevkov:
    857
    Páči sa:
    626
    Vyskusam a dam vedet
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  15. EviL

    EviL
    Expand Collapse
    Herný guru

    Registroval sa:
    2 Mar 2012
    Príspevkov:
    857
    Páči sa:
    626
    Mal si pravdu vypol som hdr a uz to ide diky moc
     
    Maroš Šimurda sa to páči.
  16. Aankh

    Aankh
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    11 Dec 2012
    Príspevkov:
    1 013
    Páči sa:
    1 476
    Wooow, normalne kukam aka ste tu zrazu "residentevil2rodinka" :) fascinuje ma vas nadhlad....ked vydavatel nevie co, placne na stôl remaster za ťažke prachy a hlada podobnu bandu ako ste tu vy :-D a to sa krotim drahusikovia ;) by ma zaujimaklo kto z vas si preluskal poriadne povodnu hru :whistle: urcite nikto lebo re2 je len jeden a toto smiesne predrazene mechceche od capcomu by nikto z vas nebral az tak na posranie ako tu citam ;)
     
    ympesys a Maroš Šimurda sa to páči.
  17. EviL

    EviL
    Expand Collapse
    Herný guru

    Registroval sa:
    2 Mar 2012
    Príspevkov:
    857
    Páči sa:
    626
    Ja som to presiel na psx a uz vtedy to bola bomba tak tu netrep kktiny ze nik to tu nehral
     
    ati360 a Maroš Šimurda sa to páči.
  18. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Ja som povodnu hru RE2 nepresiel. Hral som to chvilku ale kedze som bol v tom case zasran, netusil som co mam robit a taktiez nezabudnem na tie otrasne kamery a pohlady. Keby to aj dnes vyjde s povodnou kamerou tak o to ani nezakopnem.

    Ja az do hratelneho dema som myslel ze tam bude ta povodna kamera a preto ma ta hra nezaujimala a nesledoval som ju. Ked som stiahol demo na zaklade velkej chvaly, ostal som milo prekvapeny co to hram za hru. Hned som robil predobjednavku.
     
    #18 ati360, 9 Feb 2019
    Naposledy upravil: 9 Feb 2019
    Maroš Šimurda sa to páči.
  19. Lukáš Lehocký

    Lukáš Lehocký
    Expand Collapse
    Administrator
    Člen Vedenia Administrator Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    2 Máj 2010
    Príspevkov:
    7 398
    Páči sa:
    10 952
    Pôvodná Resident Evil 2 bola oproti tomuto ľahšia. Tam ťa Tyrant naháňal len v Clairinej pasáži, ale zas bojoval si aj s kamerou a krkolomným ovládaním. Plus prešiel si cez dvere a mal si vystarané, nikto ťa nesledoval.
     
    Maroš Šimurda a ati360 sa to páči.
  20. ati360

    ati360
    Expand Collapse
    Miestny fanboy

    Registroval sa:
    2 Júl 2010
    Príspevkov:
    696
    Páči sa:
    402
    Ta kamera sa mi nepacila a este tie animacie, ako prechadza clovek cez dvere, zdlhave. Remake je ale vynikajuca hra.
     
    Maroš Šimurda sa to páči.

Zdielať túto stránku