Pridané Recenzia: Naruto to Boruto: Shinobi Striker

Diskusiu 'Novinky' začal werticalx, 16 Sep 2018.

  1. werticalx

    werticalx
    Expand Collapse
    Recenzent
    Člen Vedenia Recenzent

    Registroval sa:
    18 Aug 2015
    Príspevkov:
    772
    Páči sa:
    414
    41980771_290854458175660_2817406998948085760_n.jpg

    Bandai Namco naplno využilo príbehový potenciál Naruta v ich arkádovej bojovej sérii Ultimate Ninja Storm. Snaha spraviť niečo unikátne veľmi nevyšla a diely Generations a Revolution sa stali terčom obrovskej kritiky. Firma sa teda úplne logicky pokúsila vytvoriť aspoň čiastočne odlišný štýl hry a stavili na MMO (massively multiplayer online game) aj keď pri súčasnom počte hráčov sa o masívnosti veľmi nedá hovoriť.

    NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915102412.jpg
    NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915095833.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915101206.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915102518.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915200404.jpg

    Hra primárne ponúka dve možnosti na hranie – online VS súboje a Co-op misie. Online ponúka buď casual alebo ranked módy a ponúka už obohraný ale fungujúci online systém. 4 módy (Flag, Base, Combat a Barrier battle), v ktorých si vyberáte jednu zo 4 typov postavy (Attack, Ranged, Tank, Heal) a tú si viete po každom úmrtí opäť zmeniť. Hra teda ponúka obohratý herný systém a sama o sebe neprináša nič nové. Hrateľnosť je ale zábavná a chytľavá no občas sú súboje až príliš neprehľadné.

    Co-op misie ponúkajú možnosť hrať s inými hráčmi proti AI. Misie je možné hrať aj sám no balans je natoľko zlý, že niekedy má problém dokončiť misiu aj plný tím, nieto ešte jednotlivec. Takmer všetky misie sú na jedno kopyto a niektoré sa aj priamo opakujú len sú ťažšie ako naposledy. Všetko sa to odohráva na asi piatich mapách. Pod každou misiou je napísaný top predmet, ktorý je možné z misie získať no ani nechcem vedieť koľkokrát je potrebné misiu prejsť aby som ten predmet dostal lebo sa mi to ešte ani raz nepodarilo.

    Hra je vonku niečo málo vyše dvoch týždňov a na európskych serveroch už trpí nedostatkom hráčov. Pravidelne treba čakať niekoľko minút kým sa nazbiera 8 hráčov aby sa mohol spustiť zápas. Co-op misie sú na tom ešte horšie, ak si hráč dá vyhľadať partiu na konkrétnu misiu, väčšinou sa ani plnej partie nedočká.
    NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180916192128.jpg
    NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915200500.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915200536.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915201103.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180915201752.jpg

    Levelovanie postavy je samo o sebe zbytočné. Za každý nový level získa hráč zvitok, z ktorého padne nejaká vec (na 99% úplne zbytočná) alebo herná mena. Dôležité je ale levelovanie svojho partnera. Jedná sa o niektorú zo známych príbehových postáv zo sveta Naruta. Po každom zápase, či už online alebo co-op/offline, dostane skúsenostné body aj partner a po každom zvýšení jeho levelu dostane hráč nový skill alebo predmet typický pre túto postavu. Pre fanúšikov Naruta uvediem konkrétny príklad – po dosiahnutí vyššieho levelu so Sasukem získate Chidori, neskôr tričko s logom Uchiha klanu, po dosiahnutí vyššieho levelu s Itachim dostanete Amaterasu.

    Ako už bolo vyššie spomenuté, v hre je možné hrať za 4 rôzne typy postáv – Attack, Ranged, Tank, Heal. Každá z nich má svoje špecifické schopnosti a zbrane, zvyšok kustomizácie je univerzálny (oblečenie a príslušenstvo). Samotná kustomizácia je jeden z mála skutočne zaujímavých aspektov hry. Možnosti je veľa – horný a dolný diel outfitu alebo kompletný outfit, príslušenstvo, útočné zbrane na diaľku a podobne. Každá z nich sa dá získať v niekoľkých farbách a každá farba má svoju vlastnú bonusovú schopnosť. Nakombinovať si tak môžete fakt takmer hocičo. Osobne by som uvítal aby časom sprístupnili možnosť meniť farby oblečenia alebo skryť časť príslušenstva pomocou nejakého itemu. Nie som síce žiadny módny nadšenec ale vadí mi keď v hre vyzerám jak kolotočár len kvôli tomu aby som mal lepšie atribúty.

    NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180916192142.jpg
    NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180916185642.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180916185840.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180916190953.jpg NARUTO TO BORUTO_ SHINOBI STRIKER_20180916194005.jpg

    Musím ale pochváliť jednu veľmi dôležitú vec a to, že hra neobsahuje vôbec žiadne mikrotranzakcie. Áno je to smutné, že žijeme v dobe, kde takúto vec musíme ohodnotiť ako niečo úžasné, nevídané a skvelé. Obzvlášť pre online typ hier je to v tejto dobe veľmi netypické no skutočne si v tejto hre každý jeden hráč musí všetko odomknúť hraním a hra neobsahuje ani jednu jedinú mikrotranzakciu.

    Verdikt Naruto to Boruto: Shinobi Striker je zaujímavý koncept onlinovky a v prípade, že sa autori o hru budú starať a pridávať nové veci, môže sa z toho vykľuť veľmi zaujímavá hra. V súčasnosti je tomu ale presný opak. Servery zívajú prázdnotou, na online zápasy sa tak veľmi dlho čaká, misie sú jednotvárne, opakujúce sa a majú zlý balans. Sklamanie ľahko znižuje zaujímavá kustomizácia postavy a úplná absencia mikrotransakcií.


    :+: Koncept hry
    :+: Kustomizácia
    :+: Úplna absencia mikrotransakcii

    :-: Prázdne servery, dlhé čakanie na online zápasy
    :-: Nezaujímavé a zle vybalansované co-op/offline misie
    :-: Málo obsahu
    :-: Nemotivujúci systém levelovania postavy

    Celkové hodnotenie 5/10
    Pozn. Všetky screenshoty boli zachytené pomocou funkcie Share. Za poskytnutie hry na recenziu ďakujeme spoločnosti Cenega.
     
    Marek Hladký, VikThor44 a Stoklet sa to páči.

Zdielať túto stránku