Pridané Recenzia: Mortal Kombat 11

Diskusiu 'Novinky' začal Stoklet, 17 Máj 2019 o 21:12.

  1. Stoklet

    Stoklet
    Expand Collapse
    Moderator
    Člen Vedenia Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    16 Jún 2013
    Príspevkov:
    1 279
    Páči sa:
    1 794
    MK11Recenzia.jpg
    Už od čias PlayStation 1 môžem Mortal Kombat zaradiť medzi moje najobľúbenejšie hry. Pamätám si ako moja mamka s hrôzou pozerala na fatality, ktoré som v hre stváral a silou mocou sa snažila aby som išiel hrať radšej Spyra alebo niečo „vhodné môjmu veku“. Už vtedy som vedel, že táto hra vystupuje zo zabehnutých koľají a nebojí sa všetky akceptovateľné hranice prekročiť míľovým krokom. Píše sa rok 2019 a séria má stále čo ponúknuť, avšak na moje sklamanie, už sa nedá povedať, že bojuje proti všetkému. A to, ako hra celkovo obstála, sa vám pokúsim ozrejmiť v nasledujúcich riadkoch.

    Mortal Kombat 11_20190425204239.jpg

    Mortal Kombat X končil jedným veľkým cliffhangerom (neuzavretým príbehom). Raiden začal používať silu Shinokovho amuletu a do podsvetia doručil expresnou zásielkou odseknutú hlavu prastarého boha Shinoka, ako výstrahu pre Liu Kanga a Kitanu, ktorí sú momentálne vládcovia podsvetia.

    Najnovší diel pokračuje v podstate tam, kde minulý diel skončil, s tým rozdielom, že teraz máme Raidenove mučenie Shinoka priamo pred očami. Hra začína veľmi krvavou scénou, s ktorej sa nie jednému hráčovi postavia chlpy na nohách a rukách, obzvlášť vtedy, keď boh hromu spomenie, že existuje oveľa horší osud ako smrť. Avšak v okamihu, kedy to vyzerá tak, že Shinokova smrť je viac než istá, sa na scéne objaví nový nepriateľ, Kronika, ktorá prichádza s plánom ako zmeniť kompletne dejiny podľa seba.

    Mortal Kombat 11_20190425203935.jpg

    Mortal Kombat 11_20190425204014.jpg Mortal Kombat 11_20190425204100.jpg Mortal Kombat 11_20190425204134.jpg Mortal Kombat 11_20190425204559.jpg

    Celý dej sa točí okolo resetovaniu dejín, pretože Raiden vyhodil z rovnováhy dobro a zlo tým, že prastarému bohovi Shinokovi odsekol hlavu. Celé toto resetovanie dejín vytvára rozličné zaujímavé stretnutia, keďže aby Kronika mohla uskutočniť svoj plán, tak zmieša dve časové osi do jednej a spojí minulosť s prítomnosťou. Vďaka tomuto sa postavy z minulosti postavia v tvárou tvár postavám z prítomnosti a vo veľa prípadoch to nebudú veľmi prívetivé uvítania.

    Najlepšie scénky vznikajú pri stretnutiach samého seba len z iného času. Môžem povedať, že Liu Kang ani Kung Lao neboli dva krát nadšení zistením, že v budúcnosti sú mŕtvi a ešte k tomu aj slúžia podsvetiu. Sonya takisto nesrší šťastím pri zistení, že sa dá dokopy s Johnym. Celý príbeh je poprepletaný rozličnými zaujímavými stretnutiami a mám pocit, že až do konca príbehu sa jednalo asi o druhú najlepšiu kampaň akú NeatherRealm spravil, hneď po Mortal Kombat X.

    NeatherRealm už od čias Mortal Kombatu 9 ukazuje, že čo sa týka tvorby príbehov pre bojové hry, nemá konkurenciu. Tekken, Soul Calibur a Street Fighter sa ani zďaleka nechytajú na príbeh, ktorý nám každým ďalším dielom bojovky NeatherRealm naservíruje. Mortal Kombat 11 je plný rozličných zvratov a zaujímavých stretnutí, ktoré však vlastne nemajú absolútne žiadny zmysel, keďže NeatherRealm v ďalšej potenciálnej časti príbeh znova rebootuje.

    Mortal Kombat 11_20190425220051.jpg

    Mortal Kombat 11 je rozdelený do 12 kapitol, a ako je už u NeatherRealmu zvykom, každá kapitola sa venuje jednej postave, s ktorou prežijete jej časť príbehu. Opäť sa vracia možnosť výberu z dvoch postáv v niektorých pasážach hry ako tomu bolo u Injustice 2 a opäť by som osobne uvítal, aby mala každá hlavná postava kapitolu iba pre seba. Obzvlášť u Sub-Zera som bol trochu nahnevaný lebo najprv mal spoločnú kapitolu so Scorpionom a potom má ešte Scorpion jednu vlastnú. Počas príbehu stretnete prakticky všetky možné hrateľné postavy.

    No a tu sa dostávam k prvému vyslovene problému. Počas hry sa stretnete s postavami, ktoré sú očividne hrateľné ale reálne v ponuke postáv nie sú. Napríklad Shao Khan je v príbehu a pokiaľ ste ho nezískali ako pred-objednávkový bonus, tak si ho budete musieť kúpiť. Čiže vývojári vám nedajú navyše nič, iba vytrhnutý obsah, ktorý je už dávno hotový. O problematike DLC politiky ešte pár riadkov napíšem neskôr.

    Mortal Kombat 11_20190425220032.jpg

    Mortal Kombat 11_20190425215036.jpg Mortal Kombat 11_20190425215526.jpg Mortal Kombat 11_20190425215956.jpg Mortal Kombat 11_20190429201327.jpg

    V čom hra však maximálne vyniká je hrateľnosť. Niekedy je menej viac a to sa v tomto prípade len potvrdzuje. V porovnaní s predchádzajúcim dielom, je akcia v MK 11 viditeľne pomalšia a tým pádom sa kompletne zmenil tok bojov. Rozličné kombá, ktoré vám ubrali 70 % života už tak často neuvidíte a takisto si budete musieť dva krát rozmyslieť, či sa vôbec pustíte do väčšej akcie. Myslím si, že táto zmena je čisto na osobných preferenciách a nedá sa objektívne povedať, či sa jedná o zmenu k lepšiemu alebo horšiemu. Zo začiatku som tomuto typu hrateľnosti nevedel veľmi prísť na chuť, avšak keď som zistil „ako to hrať“, tak mi väčšina vecí prišla úplne prirodzená.

    Pre tých, čo úplne neholdujú bojovým hrám, si NeatherRealm prichystal tréningový mód, ktorý je asi najlepší aký kedy spravili. Dokonca už aj v ňom som mal problém niektoré veci úplne pochytiť. Praxou sa ale dajú aj tie „najtajnejšie“ mechaniky hry naučiť a verte, že nič nepoteší viac ako keď nepriateľovi utečiete z komba jednoduchým odskokom alebo ho perfektne vyblokujete, čo vám otvorí priestor pre protiútok.

    Mortal Kombat 11_20190425215340.jpg

    Mortal Kombat 11_20190425214317.jpg Mortal Kombat 11_20190425211835.jpg Mortal Kombat 11_20190425205442.jpg Mortal Kombat 11_20190425205352.jpg

    V porovnaní s konkurenciou v bojových hrách, a v tomto prípade aj nepriamou konkurenciou v podobe Injustice, je MK 11 už na prvý pohľad odlišný. Zmenou si prešiel „meter system“ , ktorý je pre zmenu rozdelený na dve časti pre obranu a dve časti pre ofenzívu a nie na štyri časti pre všetko. Osobne som z tejto zmeny nadšený, pretože to vytvára novú hĺbku bojov a dovolí vám vytvárať oveľa viac nepredvídateľných situácií.

    A tá úplne najlepšia vec, čo sa týka „meter systému“ je odstránenie X-rayov, resp. ich prerobenie. V minulosti ste počas celého zápasu časti „super metra“ šetrili aby ste mohli použiť devastujúci X-ray. Toto chvalabohu už je preč a nahradili to fatálne útoky, ktoré sú vizuálne v podstate to isté ako X-ray, avšak je ich možné použiť iba raz za boj a to iba vtedy, keď máte pod 30% života. Vďaka tomuto fatálnemu útoku viete otočiť už aj skoro prehraný zápas a stále si udržať „super meter“ pre rozličné defenzívne a ofenzívne útoky. A najlepšie na tom je, že všetka brutalita X-rayov sa preniesla do týchto fatálnych útokov, takže nebudeme o nič ukrátení. Každá postava má však iba jeden typ tohto útoku, čo sa môže rýchlo opozerať a časom nudiť. Uvítal by som, keby do ďalšieho pokračovania NeatherRealm pridalo aspoň dve ďalšie animácie pre tento typ útoku, ktoré by sa striedali. Nechápem, prečo nie sú v možnosti úpravy postáv.

    Mortal Kombat 11_20190502202340.jpg

    Mortal Kombat 11_20190429205454.jpg Mortal Kombat 11_20190425220137.jpg Mortal Kombat 11_20190425214400.jpg Mortal Kombat 11_20190425204509.jpg

    Najväčšia novinka v porovnaní s predchádzajúcim dielom je možnosť upravovania postáv. Hra upustila od troch rozličných preddefinovaných variant bojovníkov a dala hráčom možnosť si vytvoriť postavu podľa svojich predstáv. Vďaka tejto novinke si budete môcť svoju postavu pretvoriť k svojmu obrazu a aj hernému štýlu. Musím uznať, že možností na rozličné variácie je tu neúrekom. Každá postava má 60 rozličných skinov (oblečkov), 10 špeciálnych útokov a súbor troch rozličných častí výzbroje, kde každá má 30 samostatných variant. Je trochu škoda, že z tých 60 skinov je väčšina rozdielna iba vo farbe a nejedná sa o tak prepracovaný systém ako bol ponúknutý v Injustice 2. Každopádne to úplne stačí na to, aby vaša postava vyzerala presne podľa vašich predstáv. Najnovší Mortal ponúka aj systém upgradovania postavy v podobne rozličných vylepšení, ktoré získate hraním. Našťastie všetky tieto „výhody“ platia iba pre hru pre jedného hráča a do online zápasov sa to vôbec neprenáša. Myslím, že v oblasti customizácie spravili NetherRealm, v porovnaní s Injustice 2, krok späť.

    Mortal Kombat 11_20190424232158.jpg

    Mortal Kombat 11_20190424231921.jpg Mortal Kombat 11_20190424232257.jpg Mortal Kombat 11_20190424232716.jpg Mortal Kombat 11_20190502164913.jpg

    Poďme si však povedať niečo o modeloch postáv. Verím, že väčšina z vás už na internete videli rozličné „hate“ diskusie a podobne, ohľadom výzoru jednotlivých bojovníkov. Nájdu sa aj pozitívne ohlasy ale väčšina z nich je prevažne negatívna a to z praktického dôvodu. Mortal Kombat bola vždy hra, ktoré bariéry rúcala a vybočovala zo všetkých korektných smerov. Bodaj by aj nie, keď tu trháte hlavy, vyťahujete vnútornosti a lámete kosti. Ale z dákeho, mne neznámeho dôvodu, sa vývojári tentoraz rozhodli ísť cestou politickej korektnosti, čo už od začiatku zaváňalo problémom u fanúšikov. A svoj hnev dali aj patrične najavo. Dizajn ženských postáv je maximálne hnusný. Minimálne Scarlet to schytala na plnej čiare, kde jeden zo skinov vyzerá ako bojovníčka za práva neviem koho. Všetky legacy skiny sú preč za cieľom zrušiť sexualitu žien, pretože podľa vývojárov by ženy nešli do boja sporo odeté. To, že majú 10 centimetrové opätky je už asi v poriadku. Nemyslím si, že by ženské bojovníčky mali vyzerať ako z Dead or Alive série, ale obliecť ich do mechu, z ktorého vidieť iba oči, tiež nie je najšťastnejšie riešenie. Mužské postavy sa tam predvádzajú div že nie iba v trenkách a to je asi v poriadku. Ak sa pozriem na kvalitu spracovania, mimiku tváre a podobne, tak musím vývojárov pochváliť za veľmi dobre odvedenú robotu, škoda len že to „zabili“ inými, vecami spomenutými vyššie.

    Mortal Kombat 11_20190517203759.jpg

    Mortal Kombat 11_20190517203823.jpg Mortal Kombat 11_20190517203849.jpg Mortal Kombat 11_20190517203948.jpg Mortal Kombat 11_20190517204041.jpg

    Zoznam bojovníkov je takisto biedny. Momentálne sa v hre nachádza 25 postáv z čoho sú tri úplne nové a zvyšných 22 bojovníkov poznáte z predošlých dielov. Čo ma maximálne vytočilo bolo zamknutie postavy Frost. Aby som s ňou mohol hrať, tak musím prejsť časť príbehu, na čom by nebolo nič zlé. Avšak druhá možnosť je si ju kúpiť. Presne tak, hra vám dá možnosť kúpiť postavu, ktorú môžete odomknúť za pár minút hrania. A aby toho nebolo málo, tak Shao Kahn je DLC postava, ktorá sa normálne v príbehu nachádza ale aby ste si zaňho zahrali, tak musíte znovu platiť. Čiže sa jedná o postavu, ktorá bola nasilu vytrhnutá z hry. V príbehu sa nachádzajú aj ďalší bojovníci, ktorí nie sú dostupný na hranie. Jedná sa napríklad o fanúšikmi obľúbených cyborgov Sectora a Cyraxa. Ak si ich vývojári nechávajú ako DLC, tak sa bude jednať o ďalšie silené vytrhnutie obsahu z hry, aby mohli na tom ďalej zarábať vo forme dodatočného obsahu. Kde sú napríklad hlavné postavy MK X ? Kenshi, Takeda, Quan Chi, Ermac atď. Všetko sú to určite postavy, ktoré si tu zaslúžili byť ale vývojári boli príliš leniví, aby spravili pri vydaní 30 postáv. Niekto môže argumentovať „ale tie postavy môžu prísť vo forme DLC“. To teda môžu ale na DLCčka si majú nechávať špeciálne postavy a nie také, ktoré sú sťažne pre celú sériu. Za mňa je táto character DLC politika veľké mínus.

    Mortal Kombat 11_20190424211231.jpg
    Mortal Kombat 11_20190425221319.jpg Mortal Kombat 11_20190502164542.jpg Mortal Kombat 11_20190502165322.jpg Mortal Kombat 11_20190502164857.jpg

    Či už ste fanúšikom hry pre jedného hráča alebo online bitiek, tak vám hra ponúkne všetko, čo čakáte. Okrem príbehovej časti sa v hre nachádzajú aj klasické veže, na ktoré ste zvyknutí. Splnenie každej tejto obštrukcie vám otvorí príbeh pre jednotlivé postavy, ktoré však z hlavnou dejovou líniou nemajú absolútne nič spoločné a niekedy sú tiež plné politickej korektnosti (NeatherRealm si na tomto naozaj dal záležať). Ak si pamätáte Multiverse z Injustice 2, tak niečo na tento štýl je pridané aj do najnovšieho Mortal Kombatu. Konkrétne sa jedná o „Towers of Time“, ktoré sú viac menej klasické veže len z vyššou obtiažnosťou. Každú hodinu získate novú vežu, ktorá vám môže dať nové odmeny, ako sú napríklad kostýmy alebo iné užitočné veci. Niektoré z týchto veží majú však brutálne modifikácie, ktoré niekoľkonásobne zvýšia obtiažnosť a vy ste nútený používať rozličné jednorazové modifikácie pre seba, ktoré vám zápas trochu uľahčia. No a v momente, keď vám tieto vylepšenia dôjdu, tak ich musíte ísť do slabších veží farmiť. Týmto sa začína kolobeh neustáleho farmenia.
    Mortal Kombat 11_20190517205857.jpg

    Mortal Kombat 11_20190517205906.jpg Mortal Kombat 11_20190517205927.jpg Mortal Kombat 11_20190504174244.jpg Mortal Kombat 11_20190424231722.jpg
    Vývojári od začiatku hovorili, že v hre sa nenachádzajú absolútne žiadne lootboxy. A s pokojným svedomím môžem povedať, že sa jedná o jednu veľkú lož, pretože mód Krypt je jeden veľký lootbox. V predchádzajúcich hrách ste v krypte vždy na danom mieste našli presne to, čo ste tam čakali. Avšak tomu je koniec v MK 11, pretože celá krypta je založená na náhode a šťastí. Chcete fatalitu alebo oblek na Sub Zera? Čo tak dostať asi štyri obleky na Kitanu a k tomu aj dve Brutality? Tak ako v krypte v MK 11 som už veľmi dlho nebol vytočený. Otvoríte drahú debničku s očakávaním adekvátnej odmeny a čo dostanete ? No možno aj absolútne nič v podobne nejakého obrázku alebo odpadu pre veže. Musím ale pochváliť spracovanie samotnej krypty. Behanie po mape a lúštenie rozličných malých puzzle je príjemné spestrenie pre frustrujúci mód.

    Mortal Kombat 11_20190424233202.jpg

    Mortal Kombat 11_20190504232454.jpg Mortal Kombat 11_20190424233503.jpg Mortal Kombat 11_20190505171058.jpg Mortal Kombat 11_20190504234733.jpg

    Z online možností sa vracajú staré známe módy, ktoré fanúšikom netreba veľmi predstavovať. Klasické ranked zápasy sú oslobodené od rozličných vylepšení, ktoré ste svojej postave dali. Jedná sa čisto o 1 vs 1 súboj, kde všetko záleží na vašich schopnostiach. Ďalej sa vrátil aj King of the Hill a samozrejmosťou je aj privátny 1 vs 1 zápas. Online časť spolu s hrou pre jedného hráča vás udrží pri hre dlhé hodiny. Ohľadom online hry nemám čo vytknúť. Celý systém je plynulý a nestretol som sa s lagovaním ani padaním a celkový dojem z online hrania je na veľmi vysokej úrovni.

    Technická stránka hry je zvládnutá špičkovo. Hra ide plynulo a počas klasických súbojov som sa s vyslovene veľkým problémom nestretol. Hra mi však trochu lagovala pri prestrihových scénach v príbehu. Neviem či bol problém v mojej PS4 alebo má reálne problémy udržať snímkovanie pri scénkach. Pripojovanie na servery ide skoro instantne, menší problém bol opäť keď som chcel hrať s kamarátom mimo Slovenska, ako tomu bolo u Injustice 2.

    Grafické spracovanie hry je najlepšie v sérií. Úroveň detailov na jednotlivých mapách a postavách je priam úchvatná. Avšak čo opäť vyslovene bije do očí (tento krát v dobrom) sú fatality a brutality v čom bola séria vždy populárna. Fatality sú presne také aké by ste chceli, nechutné, krvavé, brutálne a pritom krásne. Nie je nad to keď useknete nepriateľovi hlavu ľadovou sekerou a následne ju pekne zamrazíte a rozbijete. To, že to fyzikálne nie je možné niekoho vážne nezaujíma.

    Mortal Kombat 11_20190430222924.jpg

    Mortal Kombat 11_20190430225359.jpg Mortal Kombat 11_20190504201655.jpg Mortal Kombat 11_20190504190602.jpg Mortal Kombat 11_20190504205613.jpg

    Čo by to ale bolo za hru od NeatherRealmu, keby v hre nebol Premium Store. Ten ponúka rôzne skiny na bojovníkov alebo žetóny na jednoduché spustenie fatalít. Všetky tieto veci je možné zakúpiť za in-game menu tzv. Time Krystals, ktorú logicky nájdete aj na PS Store za poplatok. Vzhľadom na to, že skinov je 60 (pre jedného bojovníka) a kryštály získavate veľmi zriedka, je jasné, čo týmto tvorcovia sledujú. Mikrotransakcie sú jedna vec ale DLC postavy druhá. Už teraz máme sľúbených šesť postáv (samozrejme za poplatok) a nie je vylúčené, že v budúcnosti na nás autori vyrukujú s druhým Kombat Packom a vytlčú z fanúšikov ďalšie peniaze. Najhoršie na tom je, že ostatné štúdia sa inšpirovali a na podobný systém nabehla aj séria Tekken.

    Mortal Kombat 11_20190517205808.jpg


    Verdikt Tak ako pri hraní Injustice 2, tak aj u Mortal Kombat 11 som mal zo začiatku pocit, že na trhu nie je hra, ktorá by tejto mohla konkurovať. Čo sa týka samotného bojového systému, tak tu hre konkuruje iba jej predchodca MK X. Jedná sa čisto o subjektívne rozhodnutie, či vám vyhovuje rýchlejší alebo pomalší systém. Ale po poriadnom zaučení si myslím, že vám nový systém sadne viac. Príbeh je podaný opäť bezkonkurenčne a spojenie minulosti s prítomnosťou vytvára veľmi zaujímavé stretnutia, ktoré vám aj vytvoria úsmev na tvári. Veľa obsahu vás udrží pri obrazovke množstvo hodín a kým si svoju postavu dotiahnete do vytúženej podoby, tak sa pripravte na poriadne farmárčenie. Môžem len dúfať, že ďalšia hra od NR, bude bez toľkých DLC, mikrotransakcií a politickej korektnosti, aj keď viem, že nádej je už dávno stratená.


    Celkové hodnotenie 7/10

    :+: Bezkonkurenčný bojový systém
    :+: Nádherne krvavé a brutálne fatality
    :+: Grafická stránka hry je na top úrovni
    :+: Výborný dabing
    :+: Veľa obsahu aj pre jedného hráča

    :-: Silná DLC politika, ktorá bije do očí
    :-: Mikrotransakcie
    :-: Politická korektnosť
    :-: Pomerne krátka kampaň


    Pozn. Všetky screenshoty boli zachytené pomocou funkcie Share na konzole PlayStation 4 Pro. Za poskytnutie hry na recenziu ďakujeme spoločnosti Cenega.

    Mortal Kombat 11_20190430223905.jpg

    Mortal Kombat 11_20190502192619.jpg Mortal Kombat 11_20190429212956.jpg Mortal Kombat 11_20190505142512.jpg Mortal Kombat 11_20190505160117.jpg Mortal Kombat 11_20190505155936.jpg Mortal Kombat 11_20190505163616.jpg Mortal Kombat 11_20190504213517.jpg Mortal Kombat 11_20190505164050.jpg Mortal Kombat 11_20190505164316.jpg Mortal Kombat 11_20190505171216.jpg Mortal Kombat 11_20190517205817.jpg Mortal Kombat 11_20190425205541.jpg
     
    VikThor44 a werticalx sa to páči.
  2. .xXJavisXx.

    .xXJavisXx.
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    30 Jan 2015
    Príspevkov:
    1 326
    Páči sa:
    948
    Here we go :D len "7".....
    Co uz
     
  3. TRIBAL

    TRIBAL
    Expand Collapse
    PlayStation Padawan

    Registroval sa:
    28 Jan 2011
    Príspevkov:
    439
    Páči sa:
    27
    Môj názor na mikrotransakcie v hre je taký že ich vôbec nevnímam. Nechápem čo všetkým na tom vadí. Nakupovať môžeš len tie time crystals či čo to je a za ne môžeš nakupovať vždy len niekoľko skinov ktoré sú v shope. Ale u každého je napísané kde ho nájdeš. No a čo že je tam toho mraky a že to trvá dlho. Ja nepotrebujem mať v hre hneď všetko. Viac ma teší že aj keď by som tú hru hral rok stále ma niečo nové poteší. Mňa napríklad pri hre drží dlho aj samotná krypta. Motivuje ma to hrať towers of time a už samotnou hrou som si nahral množstvo time crystals. Takže za mňa je to správny smer mať v hre množstvo obsahu ktorý treba hraním odomknúť.
     
  4. Vladko_23

    Vladko_23
    Expand Collapse
    Gamer

    Registroval sa:
    20 Máj 2013
    Príspevkov:
    100
    Páči sa:
    152
    "Politická korektnosť" to co je za mínus,to nejaký volic kotlebu recenzoval,poprosim vysvetlenie
     
  5. .xXJavisXx.

    .xXJavisXx.
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    30 Jan 2015
    Príspevkov:
    1 326
    Páči sa:
    948
    Myslel to ze Fighterky su moc oblecene... V MK9 boli viac odhalene
     
  6. Stoklet

    Stoklet
    Expand Collapse
    Moderator
    Člen Vedenia Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    16 Jún 2013
    Príspevkov:
    1 279
    Páči sa:
    1 794
    Keď si zoberiem, že 5/10 je priemer, tak 7/10 je vcelku dobrý nadpriemer, nemyslíš ?
     
  7. Stoklet

    Stoklet
    Expand Collapse
    Moderator
    Člen Vedenia Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    16 Jún 2013
    Príspevkov:
    1 279
    Páči sa:
    1 794
    V podstate som to celé opísal a odôvodnil v recenzií, každopádne jedná sa primárne o dizajn postáv v hre a faktu, že sa vývojári nechali ovplyvniť rozličnými záujmovými skupinami, ktoré „nesúhlasili“ s vykreslením postáv v hre. Určite veľmi dobre vieš ako boli dizajnované postavy v predošlých hrách. Uznávam, že v 9-ke to už bolo u ženských postáv s nudizmom trošku prehnané a sám nepotrebujem aby to vyzeralo ako v Dead or Alive sérii, avšak obliecť ženské bojovníčky do mechov k tejto sérií nepatrí. Autori sa to pokúsili zahnať do stratena vyjadrením v zmysle, že by v skutočnosti ženy určite nešli do boja takto sporo odeté, ale očividne chlapi by išli iba v trenkách úplne normálne. A k tomu, že všetky majú pomaly 10 centimetrové štekle sa už nikto nevyjadril. V univerze, v ktorom existujú obri so štyrmi rukami, jašteria postava, stovky nadprirodzených síl, kde sa naraz stretávajú tie isté postavy z rôznych časových období atd., si nemyslím, že takéto vyjadrenie je vôbec akceptovateľné. Možno tak jedine v prípade, že ľudia jedia seno a nevedia čo sa vo svete deje. Takisto rozličné konce postáv boli akoby utopické ukončenia opäť rozličných skupín. Nemusím byť ani Kotlebovec a ani Ha-ra-binovec (a nie som ani jedno ani druhé) aby som vedel posúdiť kedy sú už tieto SJW praktiky trošku moc a kde by nemali byť implementované vôbec a už vonkoncom nie do hry, kde sa odsekávajú hlavy a trhajú genitálie holými rukami. NeatherRealm boli vždy tí, ktorí mali všetky tieto politické veci na háku. Ani to, že hra bola zabanovaná v rozličných krajinách ich nedonútilo zmeniť svoju politiku štúdia. A je smutné, že teraz sa podvoľujú.
     
  8. .xXJavisXx.

    .xXJavisXx.
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    30 Jan 2015
    Príspevkov:
    1 326
    Páči sa:
    948
    Skor je smutne ze sa to deje uz vsade
     
    Stoklet a POLGY sa to páči.
  9. Stoklet

    Stoklet
    Expand Collapse
    Moderator
    Člen Vedenia Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    16 Jún 2013
    Príspevkov:
    1 279
    Páči sa:
    1 794
    To mas 100% pravdu bohužial :-/
     
    POLGY sa to páči.
  10. POLGY

    POLGY
    Expand Collapse
    V.I.P. člen
    V.I.P. člen

    Registroval sa:
    25 Máj 2010
    Príspevkov:
    1 285
    Páči sa:
    1 102
    K tej takzvanej politickej korektnosti mam aj ja vyhrady,, jedna sa totizto o hru!!! Slúži k zabave, nieje to odraz skutocneho zivota, takze vyhovorky typu zeny by neisli do boja takto oblecene nemaju opodstatnenie..
     
    werticalx sa to páči.
  11. VikThor44

    VikThor44
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    10 Mar 2016
    Príspevkov:
    1 275
    Páči sa:
    762
    :D
     

Zdielať túto stránku