No sorry teda to maju byt miliony ludi na svete zdatni v otvarani a nastavovani portov a rieseni problemov u providera? tipujem ze tak 80% ludi ani netusi preco sa nemozu pripojit a nie este kontrolovat otvorenie portov. Niekto si to chce kupit ako konzolu a hrat sa a neriesit blbosti.
Samik už niekoľko krát, a nielen on, popísal čo treba robiť . Nemusíš mať znalosti zo sietí, ale tvoj provider áno. A ako už bolo napísané, kontaktuj providera. Každý provider, čo vie čo robí, ti to spraví za chvíľku, niekedy aj na diaľku. Taký čo nemajú o tom ani páru, alebo sa im nechce to majú " in da <>" a je na tebe či budeš ďalej takého kŕmiť. A práve preto, že nie všetci sú IT zdatný, by mali počúvať čo sa im hovorí a nie vymýšľať pejčoviny.
providera som uz kontaktoval povedal ze dane porty neblokuje a vraj moze byt problem kvoli tomu ze sa viacery na tej istej IPcke mozme pripajat na PSN. cakam na zmenu IPcky som zvedavy.
Ja som pisal na Sony podporu,poslali toto,potom som im poslal IP adresu a meno ISP a od piatku uz to slape. Dobrý den, Děkujeme za Váš email. Je nám líto, že máte potíže s přístupem k PSN. Resetujte router, proveďte test intentetového připojení na své konzoli. Ověřte zda máte otevřeny následující porty v routeru: Jelikož každý router má trochu odlišné způsoby změny nastavení, zkontrolujte prosím postup v manuálu k Vašemu routeru.Vyhledejte instrukce jak změnit porty nebo můžete kontaktovat poskytovatele Vašeho internetového připojení a požádat o radu. Ujistěte se že máte otevřeny následující porty, které umožňují online připojení: TCP: 80, 443, 465, 993, 3478, 3479, 3480, 5223, 8080 UDP: 3478, 3479 Pokud máte porty otevřeny a potíže s přihlášením k PSN přetrvají, zašlete nám: - jméno poskytovatele Vašeho internetového připojení (ISP) - Vaši IP adresu - potvrzení zda se k PSN (např. do PS Storu) přihlásíte z jiného zařízení např. laptop, PC Po zaslání požadovaných informací budeme Váš případ .....eskalovat na naše IT oddělení k prošetření, zda se nejedná o krátkodobý blok na Vaší IP adrese. Zaslaná IP adresa není ve vhodném formátu pro další šetření. Prosím zadejte si do vyhledávače např. google.com slovní spojení "my IP" a systém Vás automaticky vyhledá. Toto vyhledávání proveďte pod stejným síťovým připojením jako je Vaše konzole.Vyhledanou IP adresu nám prosím přepošlete.
No ja som volal teraz s providerom a neskutočne ma nasral! Ževraj si mám sám otvoriť porty alebo kúpiť verejnú IP No a išiel namna s tým že to otváranie portov nepomohlo "inému zákazníkovi" a že mu pomohlo to že si vytvoril nový účet. OMG! Takýto "experti" robia... Končím, *****. možno sa sám pokúsim pohrať s tymi portami a noxus: skusim to aj ja ešte.. len keď som im posielal takýto email tak mi napísali že som poslal zlú IP adresu... stačí normálne napísať IP ktorú dostaneš z stranok ako Whats my ip a tak?
no ked ti povedal ze si tie porty mas otvorit, tak on ich asi neblokuje,mas ich vobec na svojom routri forwardnute?
Ano,staci.Ja som tam poslal aj tie udaje co boli pod tym,hlavne ISP. Inak to otvorenie portov nieje zlozite-najdi si navod podla toho aky mas routher a snad ich ma tvoj provider otvorene
no vidis tak tu je problem, ty si ich nemal otvorene u seba, nie ze za vsetko moze sony zas tu si vyber svoj router: https://portforward.com/router.htm a pekne ti to hodi navod krok po kroku ako na to, nic zlozite
Jeden zo sto možno má problémy s nastavením routera,ale ostatných 99 má dočasne blokovanú ip adresu.A je jasné že za to môže Sony.Každý prípad čo počúvam vyriešila verejná ip,takže rozprávky o otváraní portov nech si v Sony nechajú.
Ziadne porty v mojom pripade problem neboli. Jednoducho zablokovana IP od Sony. Od dnes hned ako nabehla verejna ip tak to funguje.
Dostal som dalsiu odpoved od Sony podpory Dobrý den, Děkujeme za trpělivost při řešení Vašich potíží s přístupem k PSN. Naši inženýři potvrdili, že Vaše IP byla na našem blacklistu a blokace byla odstraněna. K této situaci dojde pokud pokud máme pochybnosti ohledně bezpečnosti přístupu na naši síť z dané IP adresy. Pravděpodobný důvod k blokaci je "botnet attack". Náš bezpečnostní tým může dočasně blokovat určitou IP adresu v přístupu k PSN pokud jsou podezřelé aktivity detekovány z dané IP adresy. Děkujeme za pochopení, A potom, ze Sony za to nemoze Takze piste na podporu
No ak to co pisu na podpore je pravda a nepouzivaju to iba ako vyhovorku, tak zato moze z casti aj uzivatel, kedze casto chodi na pochybne stranky, klika na phishingove weby, stahuje neoverene veci a tym infikuje svoj pocitac a potom je jeho PC nevedomky zapajany do siete rovnako nakazenych pocitacov, ktore robia utoky alebo spamuju na hackerom zadanu adresu. Nehovorim ze to je tvoj pripad noxus, ale z nejakej priciny si sa na ten blacklist asi dostal, ci uz vyssie uvedenyn alebo uplne nechcene, pokial tvoju ip pouziva viacej ludi...
Zdar, kde nájdem live support, alebo kontakt ? Hladam a nič neviem nájsť...mám rovnaký problém, ale porty aj ip je v poriadku, všetko ide ako má a problém bude najskôr v tom, že žijem na share house v uk a máme doma na jednom internete a ip 5 PS4...
Presne o tom to je.Stačí že sa z jednej ip adresy prihlási,alebo odhlási viacej účtov a už to systém vyhodnotí ako botnet attack.No a 5 dní si na PSN neškrtneš.