Podpora variabilnej obnovovacej frekvencie (VRR) bude tento týždeň prístupná pre všetkých PS5 hráčov. Na televízoroch alebo PC monitoroch s podporou HDMI 2.1 VRR, VRR dynamicky synchronizuje obnovovaciu frekvenciu displeja s grafickým výstupom konzoly PS5. To zlepšuje vizuálny výkon hier minimalizáciou alebo odstránením vizuálnych artefaktov, ako sú problémy s tempom snímok a trhanie obrazovky. Hranie mnohých titulov pre PS5 bude plynulejšie, pretože scény sa vykresľujú hladko, grafika vyzerá ostrejšie a oneskorenie vstupu je znížené. Predtým vydané hry pre PS5 môžu byť plne optimalizované pre VRR prostredníctvom patchov a budúce hry môžu zahŕňať podporu VRR pri uvedení na trh. Podporu VRR dostanú nasledujúce týždne tieto hry: Astro’s Playroom Call of Duty: Vanguard Call of Duty: Black Ops Cold War Destiny 2 Devil May Cry 5 Special Edition DIRT 5 Godfall Marvel’s Spider-Man Remastered Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ratchet & Clank: Rift Apart Resident Evil Village Tiny Tina’s Wonderlands Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Tribes of Midgard VRR vyjde globálne prostredníctvom aktualizácie konzoly PS5 v priebehu niekoľkých nasledujúcich dní. Po prijatí aktualizácie sa VRR automaticky aktivuje pre podporované hry, ak je konzola PS5 pripojená k TV alebo PC monitoru kompatibilnému s HDMI 2.1 VRR. Môžete ju tiež vypnúť v časti „Obrazovka a video“ v systémových nastaveniach. Ako ďalšiu možnosť si môžete zvoliť aj použitie VRR na hry PS5, ktoré ho nepodporujú. Táto funkcia môže zlepšiť kvalitu videa pri niektorých hrách. Ak to však spôsobí neočakávané vizuálne efekty, túto možnosť môžete kedykoľvek vypnúť. Výsledky sa môžu líšiť v závislosti od televízora, ktorý používate, hry, ktorú hráte, a vizuálneho režimu, ktorý ste vybrali pre konkrétnu hru.