Oficiálna stránka hry Shadow of the Tomb Raider odhalila niekoľko zaujímavých detailov. To, že hráči si budú môcť samostatne nastaviť úroveň obtiažnosti pre boj, prieskum a hádanky, sme samozrejme už vedeli. Teraz sme sa však dozvedeli bližšie špecifikácie týchto nastavení. Hráči si tak môžu doslova nastaviť obtiažnosť presne na mieru. Ktorú cestu si zvolíte vy? Boj Easy Zapnuté automatické zameriavanie. Nepriatelia majú málo zdravia a spôsobujú menšie poškodenie. Debny s muníciou sú bohaté na obsah. Nepriatelia majú osvetlené siluety. Normal Nepriatelia majú normálne zdravie a spôsobujú normálne poškodenie. Debny s muníciou sú vzácne. Nepriatelia majú osvetlené siluety. Hard Nepriatelia majú zvýšené zdravie, spôsobujú viac poškodenia a rýchlejšie nájdu Laru. Vypnutá regenerácia zdravia počas boja. Debny s muníciou sú vzácne. Na obrazovke nevidíte ukazovateľ zásahov. Nepriatelia nie sú zvýraznení počas Survival Instincts. Deadly Obsession Nepriatelia majú zvýšené zdravie, spôsobujú viac poškodenia a rýchlejšie nájdu Laru. Vypnutá regenerácia zdravia počas boja. Debny s muníciou sú vzácne. Na obrazovke nevidíte ukazovateľ zásahov. Nepriatelia nie sú zvýraznení počas Survival Instincts. Žiadne HUD ikony, keď Laru odhalia. Prieskum Easy Viditeľná biela farba napomáha pri hľadaní cesty. Dlhší čas na kritické zachytenie. Základné tábory svietia. Normal Diskrétne skrytá biela farba napomáha pri hľadaní cesty. Normálny čas na kritické zachytenie. Základné tábory nesvietia. Hard Žiadna pomocná farba. Redukuje čas na kritické zachytenie. Žiadne Survival Instincts počas prieskumu. Základné tábory nesvietia. Deadly Obsession Žiadna pomocná farba. Redukuje čas na kritické zachytenie. Žiadne Survival Instincts počas prieskumu. Základné tábory nesvietia a potrebujú zdroje na svetlo. Hra sa ukladá len v základných táboroch. Hádanky Easy Lara dostáva priame nápovedy na ďalšiu akciu. Interaktívne objekty sú zvýraznené v Survival Instincts. Objekty nevyhnutné na postup sú zvýraznené na modro v Survival Instincts. Väčšie časové okno na časové mechaniky. Normal Lara dostáva všeobecné nápovedy na ďalšiu akciu. Interaktívne objekty sú zvýraznené v Survival Instincts. Normálne časové okno na časové mechaniky. Hard/Deadly Obsession Lara nedostáva nápovedy. Žiadne Survival Instincts. Kratšie časové okno na časové mechaniky.
Som rad, ale do teraz tu hru nemam dohranu. Zachvilu to zacalo byt uplne stale dokolecka to iste a proste mna to nebavilo. Na jednotku sa pre mna dvojka ani zdaleka nechyta
No neviem, neviem, jednotka bola super, akcia, spad atd. na dvojku som sa tesil, ale vo vysledku fakt nic moc, celkom nuda. To otvorenejsie prostredie tomu podla mna nesadlo, dohral som to fakt, len tak-tak, pomaly nasilu. Mozno to bolo aj tym prostredim, nejak ma ta zima neoslovila, toto kupim, ale podobne ako dvojku, v zlave za 14.99e. Podla mna, oproti Uncharted je nova Lara daleko za.
Ty si iný gangster...ale ved nehraj nič nasilu,vyser sa úplne nato a nekupuj ani v zľave Tomb Raider to nieje pre teba...a jasné Uncharted je daleko za Larov to máš pravdu Unchared bol kráľ na PS3 ...na PS4 okrem krásnej grafiky neukázal nič nové a príbeh o ničom...
Že gangster vidím že ti obyčajne názory druhých ľudí ranili srdiečko. Ale tak za to ti ja nemôžem. Stoklet , človek tu dlhšie nebol a už gangsta, pekne
Lucas áno hrozne si mi zlomil srdiečko s tým tvojim lacným názorom chápem že chceš byť zaujímavy tu pred kamošmi, tak si kľudne poslúž viac nejdem reagovať na teba ...peace gangsta
Nechapem o co tu teraz ide. Proste su ludia ktori tu hru povazuju za nudnu. A tam to hasne nie ? Ty mozes povazovat za nudne hry co ini hraju a to by potom oni povazovali za tvoje lacne nazory ....
Mysliš tých ludi Vas dvoch Stoky? ako nič v zlom, ale napisať ze to bolo nudné a nasilu hrané je dosť odveci, kedže pokračovanie tejto podľa neho nudnej a nasilu hranej hry si chce kúpiť (aj keď v zľave) a hrať...lol
Nie, nemyslim len nas dvoch. Vela ludi ta hra prestala v polke bavit lebo to prislo dost repetitivne. Ja som ale nikde nenapisal ze to bola zla hra, len ze sa mi jednotka viacej pacila. Open world v dvojke tej hre podla mojho nazoru nesvedcal. A v konecnom dosledku sa to aj tak nechyta na tie uplne prve diely co boli este na ps1
Ja viem zas opak.Veľa ľudom sa páčila práve aj dvojka a open world mne tam zase sadol, aj ked mohlo to byť premakanejšie. Čo sa týka prvých dielov 1,2,3,4 súhlasím s tebou nostalgia čakám silno remastere