Štúdio Santa Monica dnes predstavilo niektoré možnosti prístupnosti, ktoré bude obsahovať God of War: Ragnarok. Ich cieľom je aby bol titul prístupný pre čo najširšie spektrum hráčov a s touto filozofiou navrhli rôzne možnosti ako si herný zážitok upraviť. God of War: Ragnarok bude podľa štúdia Santa Monica obsahovať viac ako 60 možností prístupnosti, aby vyhovovali potrebám každého hráča, vrátane tých hendikepovaných. Dnes nám predstavili aspoň niektoré z nich. Napríklad nastavenia titulkov, ich veľkosť, farbu alebo priradenie konkrétnym postavám. Prekopané bude aj užívateľské rozhranie, ktoré bude taktiež možné meniť podľa vlastnej chuti. To zahrňuje nie len veľkosť textu, ale napríklad aj zobrazenie ikon. A nezabudlo sa ani na ovládanie. Hra ponúkne niekoľko vopred pripravených konfigurácií ovládacích prvkov, no bude možné si tiež jednotlivé akcie namapovať na jednotlivé tlačidlá podľa seba. Zaujímavosťou je aj grafický režim vysokého kontrastu, vďaka ktorému budú objekty a postavy farebne zvýraznené. Zdroj: PSBlog