Štúdio id Software vyhlásilo, že DLC plány po vydaní DOOM Eternal budú výraznejšie ako slabý výber obsahu po vydaní poslednej DOOM hry v roku 2016. Hráčom údajne dajú to, o čo žiadajú. "Vidíme, že stovky a tisíce hráčov naďalej hrajú DOOM 2016, a nemáme pre nich nič. Chceli viac DLC, požiadali o viac spôsobov hrania, a úprimne, my sme hneď prešli na vývoj DOOM Eternal a nedali sme im nič," povedal výkonný producent Marty Stratton pre Official Xbox Magazine. To, že hráčom nedali nič, síce až taká pravda nie je, keďže DOOM dostal tri platené DLC balíčky do multiplayeru a niekoľko aktualizácií. Hráči však zrejme žiadajú dodatočný príbehový, single-playerový obsah. "Som skutočne nadšený z vecí ako Master Levels, z DLC, ktoré máme a nových výziev, ktoré dokážeme ponúknuť na týždennej alebo mesačnej báze. Budeme ďalej podporovať Battle Mode, pridáme invázie, máme toho veľa, čo chceme spraviť po vydaní, naozaj dať hráčom to, o čo žiadajú a ponúknuť im väčšiu rozmanitosť." DOOM Eternal nebude mať mikrotransakcie ani in-game obchod, takže všetky kozmetické predmety odomknete cez skúsenostné body. "Eternal je $60 hra, nie free-to-play alebo mobilná hra - poskytujeme kompletný zážitok bez obchodu, presne ako očakávate." DOOM Eternal vyjde 20. marca 2020.