Pridané Čo Neil Druckmann prezradil o The Last of Us Part 2?

Diskusiu 'Novinky' začal Lukáš Lehocký, 12 Okt 2019.

  1. Lukáš Lehocký

    Lukáš Lehocký
    Expand Collapse
    Administrator
    Člen Vedenia Administrator Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    2 Máj 2010
    Príspevkov:
    7 936
    Páči sa:
    11 268
    tlou2.jpg
    Štúdio Naughty Dog postupne odhaľuje stále nové detaily ohľadom The Last of Us Part 2 a vyzerá to tak, že tvorcovia sa snažia prekonať prvú časť vo všetkým smeroch. Ellie a jej nepriatelia budú mať napríklad individuálne údery srdca, ktoré bude hra sledovať, každý súper má vlastné meno a ich likvidácia bude zámerne až znepokojivo násilná.


    „S násilím chceme zaobchádzať tak realisticky, ako je to len možné v akčnej hre,“ uviedol Neil Druckmann v rozhovore v pre PS blog. „Každý ľudský nepriateľ v hre má jedinečné meno, napríklad Omar alebo Joe. Bolo potrebné vynaložiť veľké úsilie, ktoré si vyžadovalo nielen nové technológie, ale aj veľa investícií do nahrávania ... Spôsob, akým komunikujú, je oveľa prepracovanejší. Robíme to preto, aby ste cítili, že to nie je len obyčajná NPC postava alebo prekážka bez mozgu.“


    WarmheartedExcitableCommongonolek-size_restricted.gif

    Ak zabijete nepriateľa (a to určite zabijete), spojenci môžu vykrikovať jeho meno so smútkom v hlase, pozmenia svoje emócie, rozzúria sa a budú v boji nepredvídateľnejší. „Vaše uvažovanie je vyprovokované skutočne zaujímavými spôsobmi, ako to robia niektoré z najlepších príbehov,“ dodal Druckmann. "To je to, o čo sa usilujeme."

    Druhá časť The Last of Us však nebude len krvavým kúpeľom a budú tu sekcie, v ktorých sa môžete úplne vyhnúť konfrontácii. „Chceli sme mať celé sekcie, v ktorých vás môžu zbadať, zapojiť vás do nejakého boja a kde môžete uniknúť bez vyčistenia oblasti,“ uviedol Druckmann.

    SpectacularBigheartedBagworm-size_restricted.gif

    „Podobne sme chceli mať oveľa viac sekcií, kde by ste sa mohli byť duchom. Je to veľmi náročné a veľmi ťažké, ale je možné opustiť oblasť v tichosti. Potom existujú určité situácie, v ktorých chceme, aby ste sa zapojili, chceme, aby ste sa zúčastňovali na určitých akciách, ktoré budú nepríjemné. Ale to je časť príbehu, to je časť cesty Ellie.“


    AbandonedTemptingHoneycreeper-size_restricted.gif

    Pri rôznych typoch stretnutí počas cesty môžete tiež očakávať, že druhá časť The Last of Us bude mať niekoľko podobností s Uncharted 4 a The Lost Legacy, s väčšími lokalitami, ktoré môžete preskúmať. Nová hra musí priniesť aj nové výzvy. Štúdio preto vytvorilo nový typ infikovaného s názvom Shambler - grotesknú mutáciu vypúšťajúcu nebezpečné plyny. Tvorcovia teraz musia zdôvodniť, prečo je tam táto nová mutácia a koľko času uplynie, kedy táto nová kreatúra vznikne. Hráči sa opäť postavia Runnerom, ktorí k nim dobehnú veľmi rýchlo a tiež Clickerom, ktorí sú pomalí ale zabijú ich na jednu ranu. Shambler zas okolo seba dokáže vytvoriť oblak plynnej kyseliny, ktorá spáli Ellie pokožku a taktiež blokuje výhľad, takže napríklad cezeň môžu na vás vybehnúť Runneri, čo vytvára zaujímavé situácie.

    UnfortunateDefenselessHalcyon-size_restricted.gif
    Exkluzivita The Last of Us Part 2 vychádza až 21. februára 2020.
     
  2. Domarik

    Domarik
    Expand Collapse
    PlayStation Expert

    Registroval sa:
    7 Máj 2012
    Príspevkov:
    1 734
    Páči sa:
    3 625
    -> ignorovať tému :D
     

Zdielať túto stránku