Pridané Ako pokračuje vývoj Death Stranding?

Diskusiu 'Novinky' začal Lukáš Lehocký, 4 Jan 2018.

  1. Lukáš Lehocký

    Lukáš Lehocký
    Expand Collapse
    Administrator
    Člen Vedenia Administrator Moderator Redaktor

    Registroval sa:
    2 Máj 2010
    Príspevkov:
    6 436
    Páči sa:
    10 095
    ds.jpg
    Hideo Kojima v rozhovore pre server Dengeki odhalil, ako ide vývoj ich prvého titulu Death Stranding. Tento rok si hru na konzolách pravdepodobne nezahráme.

    Ako Hideo vníma svoj posledný rok?

    Štúdio Kojima Productions bolo založené 16. decembra v roku 2015, ale jednalo sa len o registráciu spoločnosti, v ktorej boli vrátane mňa len štyria zamestnanci. V nasledujúcom roku od januára som cestoval po svete a začal hľadať technológie počnúc herným enginom a v rovnakom čase som budoval organizáciu spoločnosti. Pohovory s ľudmi, hľadanie kancelárie, dizajn inštitúcie a ďalšie veci vykonávané súčasne.

    Samozrejme sme medzitým pracovali na hernom dizajne a scenári pre Death Stranding, ako aj na rôznych experimentoch. V júni 2016 sme na E3 ukázali prvý trailer a v decembri 2016 druhý. A tiež sme sa rozhodli vybrať DECIMA ako herný engine, ktorý sme sa okrem iného snažili zlepšiť.

    V roku 2017 sme sa presťahovali do súčasných kancelárií a pri vytváraní hry sme naplnili interiér vybavením, ako je napríklad zasadacia miestnosť alebo kuchyňa: tieto boli nakoniec dokončené v januári 2017. Obnovil som svoj pocit a odhodlanie začať s Kojima Productions v roku 2017.

    Zoznam zamestnancov už bol takmer kompletný, ale príležitostne sme robili pohovory a ďalej zdokonalovali tím. Naďalej sme pokračovali v procese výroby hry, od vývoja a zlepšenia enginu, až po herné návrhy a prezentáciu, bez odpočinku. Skutočnosť, že všetko ide paralelne, sa od založenia spoločnosti nezmenila.

    Taktiež som išiel niekoľkokrát do zahraničia, ale samozrejme všetky tieto pozvania na akcie sú spojené s prácou. Vôbec si nepamätám, že by som si len tak zahral alebo odpočíval. Tiež som písal odporúčania k filmom a knihám, urobil serializované rukopisy a sám som mal rozhovory. Nie som si istý, či čítanie kníh a sledovanie filmov je pre mňa koníčkom alebo prácou. Avšak všetko premením na energiu pre novú hru. V tomto zmysle môžem povedať, že som venoval všetkých 365 dní v roku na vytvorenie hier.


    Dokončenie Death Stranding je však stále v nedohľadne ale Hideo sa pochválil, že jeho partneri so Sony povedali, že nikdy nevideli, aby niekto robil hru tak rýchlo, keďže bežne trvá vývoj hry 3 až 5 rokov. Fázu experimentovania majú už za sebou a momentálne sa zameriavajú na gameplay.

     
    Nightingale a VikThor44 sa to páči.
  2. Nightingale

    Nightingale
    Expand Collapse
    Zelenáč

    Registroval sa:
    8 Nov 2015
    Príspevkov:
    58
    Páči sa:
    52
    Ten Trailer je uplne genialny
     
    VikThor44 sa to páči.

Zdielať túto stránku