Ja mam tiez tento error.Uz niekolko rokov denne chodim na psn a nikdy som nemal problem.Az od stvrtka,dnes to bolo par hodin ok ale uz to mam zase bloknute.Porty mam pootvarane a co sa tyka tej verejnej ip, nemam prilis chut platit mesacne extra 3,98 len koli sony serverom..A ako som tak cital tuto temu ,zistil som ze kamos, ktory ma rovnakeho providera ma ten error tiez.Takze v pondelok tam volam
takze zas my to nejde a kaslem nato predam kozolu a hotovo nebudem ja riesit niakesik verejne ip a platit navyse peniaze zato ze sony to ma tak prijebano poriesene
Tak sa nás tu zišlo viacej takýchto čo majú tento istý problém...skúšali ste zavolať sa podporu? Ja tiež rozmýšlam že ak to nepojde tak sa na to vyserem, predám PS4 ale nejak sa mi to toho nechce kedže mám slušne rozbehnutý Youtube kanál... No a platiť mesačne + peniaze sa mi tiež nechce..
Chalani, možno to nieje váš problém , ale pre istotu to napíšem . Sám teraz riešim problém s netom. A zistil som, že to není netom. 90% času fungujem normálne , neverejná IP, lokálny provider. Ale objavovali sa mi problémy - nechcelo načítať IP, nechcelo sa pripojiť do PSN, kolabovanie rýchlosti pripojenia pod. Dôvod ? PS wireless headset. Mám pS4 pripojenú cez wifi a keď zapnem slúchadlá , krachuje mi sieť . Keďže ich nepoužívam často , tak som si to nevšimol . Potom treba skúsiť zmeniť channel a range v routery. Ak nepomôže, pripojte PS4 káblom. Alebo ich predajte .
nepoviem keby som nieco experimentoval na Psku ale normalne som fungoval vyse roka zapol Psko hral hru a tobolo vsetko a za toto mi zablokovali ucet dobru politiku maju v Sony
Na podporu sa volat prilis neoplati.Ked tak ti poradia rebuild database alebo ze mas kontaktovat providera a zmenit si ip. Inak mam take nervy ze by som zaradom z okna vyj.. ps4 ps3 vitu a vsetky hry.S.....a Sony aj s ich skur... blokovanim IP
Je uz na Vas ako urobite chalani...tiez niesom nadšeny ze Sony je vymetene a robi taketo bezpecnostne karoviny.A nemusite urobit nic no napriek tomu aj tak Vam zablokuju ip adresu...mne to vyriesil provider ako som uz pisal a vsetko funguje konecne svaty pokoj-nemal som uz nato nervy...
Ale veľakrát je chyba inde, v providerovi, v routeri , dokonca v slúchadlách atď a namiesto hľadania problému zvaliť to na Sony a ich blokovanie. Zas sa ich nezastávam , len poukazujem, že na podpore vybavia xy sťažnosti denne o tom, že im Sony blokuje IP len preto že to niekde čítali. A vačšina nieje spôsobená blokáciou IP. Mne raz rebuild databázy v safe mode pomohol, to len na okraj. Preto treba občas skúsiť aj to, čo ti povedia. Sám mám český aj slovenský účet a pendlujem medzi nimi ako ku... soc.pracovníčka medzi klientami. A žiadna blokácia u mňa. Ak vám teda Sony bloklo IP, hľadajte dôvod. Ako už bolo písané, či na jednej sieti nefigurujete pod jednou IP viacerí. Treba to riešiť v prvom rade s providerom a podporou. Alebo konzolu defenestrujte z okna
Skusil som teda napisat na podporu,ale nic si od toho neslubujem. Ked uz mi nezostane ine riesenie,tak si asi tiez budem musiet dat tu verejnu IP.
Verejna IP nemusí byť riešenie, rozhodne ale není na škodu . Ja som donedávna fungoval na neverejnej a fakčalo mi to. Základ je mať otvorené porty. To je alfa a omega. Good luck boys
chalani tiež mám tento problém, internet mi na psku ide, ale PSN nie, vždy mi vypíše error, prepínal som medzi dvoma účtami, lebo som si znova rozohral MGS5 na inom účte, aby som si nevymazal savy na primárnom účte...prišiel Update 4.00 ktorý sa stiahol a nainštaloval a odvtedy ma nepripojí na psn ani na jednom z účtov... dnes budem volať na podporu a strašne si ich podám a budem sa vyhrážať reklamáciou, pretože som nič neporušil a zablokovali ma...
Sony podpora vam v tomto nepomoze.Musite sa v prvom rade poradit s operatorom a hladat riesenie.No a 99% z vas bude mat urcite neverejnu ip.
V prvom rade by som odporucal dat factory settings nastavenia konzole, nasledne zadat vsetky potrebne prihlasovacie udaje do netu a + idealne dat DNS a secondary DNS tu, ktoru Vam dal provider. Pokial to nepomoze, treba skontrolovat router nastavit pripadny port forwarding a vypnut upnp(abo skusit, pri vypnutom aj pri zapnutom). Ak ani to nepomoze treba priamo s providerom riesit port forward potrebnych portov pre ps4 natvrdo pre vasu ip v sieti. A nasledne si nastavit port forward na ip playstationu, ktoru treba mat staticku. Plakat nad tym, ze to nejde nema zmysel sony ani konzola za to nemoze, jediny kto z 90% za to moze je vela fuserskych providerov ktori prdnu na svoje zariadenia defaultny firewall bez akychkolvek vynimiek max tam povolia otvorenie portu na zaklade ziadosti cez upnp, kde som sa este nestretol so ziadnym routrom, ktory by to v kombinacii s konzolou zvladol bez pomoci. Treba to hlavne nastavit dobre u seba v routri aby sa to nebilo. Problemom vela krat byva, ze nemate nastavenu staticku ip pre ps4.
Volal som uz 3x na podporu. Ludia co su tam vedia o tom asi este menej ako ty sam to sa ani neoplati volat. Idu asi len podla dakeho manualu. Dal som poziadavku na verejnu IP uvidime ci to pomoze. V momente ked mi to spravi aj na verejnej IP predavam celu jeblu konzolu a pojdem na xbox, aby som platil dalsie € navyse za verejnu IP a aj tak sa nemohol pripojit....
...Bullko88 tak je.. potom daj vedieť či verejná IP pomohla..kedže je to asi jediný spôsob ako to vyriešiť...
Vy ste normálni? Co vam piše samik nad vami a stokrát dalsi ini ? Verejná ip vam nepomôže pokial mate bloknute jednotlive porty!!!!!!!!!!! Toto neni problém Sony, ale vas, resp. vášho providera, a plakať tu stále ze predám konzolu, najprv si to dajte do poriadku na vašej strane a potom ak by nahodou, co pochybujem neslo tak riešim podporu a predaj alebo co uz chcete......Proste na 100% je problém ze u vášho providera mate nejaké bloknute porty, to iste som mal aj ja, mohol som to doma mat v routri pootvorené kolko som chcel ked môj dilino to mal zavreté, jeden telefonát/email, zadám mu porty ktoré treba otvoriť a do 5min po probléme, netreba nic predávať, a uz vobec nie kupovať xshit
Btw xbox potrebuje mat otvorene porty taktiez rovnako ako ps4. Tym, ze "mudro" predas konzolu a kupis si xbox nic nevyriesis, lebo narazis na uplne rovnaky problem. V prvom rade si treba postudovat ako to funguje a nevylievat si tu nervy, ked za to nemoze nik iny len tvoj provider, popripade ty nakolko nevies o co sa jedna.